1.זמני אספקה
זמני אספקת רהיטים רשומים תחת הלשונית “מידע נוסף” בכל דף מכירה . אנא וודאו זמן אספקה לפני הרכישה . החברה תספק את הריהוט לפי שזה רשום מדור “מידע נוסף” בדף המוצר אבל לא יותר מ 60 ימי עסקים ממועד ההזמנה . יובהר כי הריהוט מוזמן מיצרן בחו”ל ובמקרה בו יחולו עיכובים באספקת המוצרים בשל נסיבות שלא היו ידועות בעת ההזמנה והחברה לא יכלה למנוע אותן , תינתן לחברה אפשרות לשווקם ללקוחות בתוך פרק זמן נוסף בן 10 ימי עסקים . אם הריהוט לא סופק לאחר תום מועד זה , יהיו הלקוחות רשאים לבטל את ההזמנה ולקבל את מלוא כספם חזרה.
זמני אספקת המוצרים מצוינים בדף המכירה, כוללים את החישובים של ימי עסקים: ימי א’ עד ה’, לא כולל ימי שישי, שבת, ערבי חג וימי חג .
החברה לא אחראית על איחור בביצוע אספקות נסיבות שאינן בשליטה: מלחמה, , מצב חירום ונזקי טבע.
2.מדיניות משלוחים
לבחירתכם שלושה אפשרויות משלוח:
2.1. איסוף עצמי – ניתן לאסוף מוצרים רק אחרי ביצוע הזמנה ובתיאום מראש עם שירות לקוחות.איסוף עצמי יתבצע במחסן החברה בחיפה בלבד.אין אחריות לרהיטים בהובלה עצמית ,לקוח אחראי לפתוח את אריזת המוצר ולבדוק את תקינותו ושלמותו.
2.2 משלוח ללא הרכבה – מתבצע ע”י מובילי החברה או חברת שליחויות, נציג החברה תיצור קשר עם הלקוח יום – יומיים לפני האספקה לצורך תיאום.החברה לא תהיה אחראית לכל פגם שייגרם לריהוט.
2.3 משלוח עם הרכבה – משלוח בתוספת תשלום , מחיר מפורט בדף המכירה. מתבצע ע”י מובילי החברה ובאחריות מלאה למוצר, נציג החברה תיצור קשר עם הלקוח יום – לפני האספקה לצורך תיאום.
דמי משלוח אינם כוללים חיוב בגין הובלה חריגה כגון,מעל קומה שלישית ללא מעלית תהיה תוספת של 50 ש”ח לכל קומה,לא כולל שירותי מנוף,הובלה לדימונה ודרומה תוספת של 150 שייח ,גם ישובים אחרי קו הירוק בתוספת תשלום בין 350–150 ש”ח לפי סיכום עים נציג החברה. מחיר וזמן משלוח לאילת רק בתיאום טלפוני עם נציגי החברה.
2.4 ביטול הזמנה
ביטול הזמנה ללא דמי ביטול !
על פי חוק הגנת הצרכן, מפעילת האתר רשאית לגבות דמי ביטול במקרה של ביטול במידה שבחרת לבטל את ההזמנה שלא עקב פגם במוצר או עקב אי התאמה. על אף האמור, למעט אם צוין אחרת בעמוד המכירה או בתקנון זה, לא ייגבו על ידי החברה דמי ביטול כלשהם.
על הצרכן יהיה להחזיר את המוצר בתוך 14 ימים ממועד קבלת המוצר למענו, למחסן ממנו יצא המוצר כאשר המוצר לא נפגם ולא נעשה בו שימוש, וכשהוא באריזתו המקורית ובצירוף חשבונית הקניה.
אם הצרכן בחר לבצע את ההובלה באופן עצמאי, ההשבה לא תכלול את עלות ההובלה שהצרכן ביצע בעצמו, אולם אם הצרכן בחר לבצע הובלה ע”י הספק, עלות המשלוח לא תוחזר.
לאחר מתן הודעת ביטול יהיה על המשתמש להחזיר את המוצר למחסני הספק או לחילופין, לבקש מהספק שישלח שליח לביתו לאיסוף המוצר והחזרתו לספק. שליחות האיסוף תעשה ע”פ יכולתו של הספק ובמימון נוסף ע”י המשתמש.
על הצרכן לשלוח הודעת ביטול עסקה בכתב. ניתן לשלוח את הודעת הביטול בדואר רשום, בפקס או במייל, ומומלץ מאוד לשמור עותק של מכתב הביטול ואישור הדואר, הפקס או המייל.
הגבלת זכות הביטול:
זכות הביטול כאמור בתקנות לא תחול במקרים הבאים:
.1 ריהוט שהורכב בבית הצרכן.
.2 טובין שיוצרו במיוחד עבור הצרכן לפי מידות או דרישות מיוחדות.
פירוק ופינוי של רהיטים ישנים
השרות של פירוק ופינוי ניתן להזמין לאחר שבוצעה הזמנה חדשה .
ניתן לדבר עם נציגנו בטלפון על מנת לקבל הצעת מחיר לפירוק ופינוי של רהיטים הישנים. הפירוק ופינוי יבוצעו ביום ההספקת הרהיטים חדשים וגם באותה כתובת של הרכבת רהיטים חדשים.לפני הכל צריך להתקשר לעירייה או לבדוק באפליקצייה של העירייה בעיר שלכם, מתי הוא יום הפינוי של פסולת אצלכם בשכונה.